OFERTA

ZAKRES OBOWIĄZKÓW

  • Naliczanie i inkasowanie należności związanych z eksploatacją budynku i technicznym utrzymaniem
  • Naliczanie i inkasowanie opłat za media
  • Prowadzenie ewidencji wielkości przychodów i kosztów zgodnie z wymogami ustawy o własności lokali
  • Sporządzanie w formie pisemnej Właścicielom rozliczeń przychodów i rozchodów nieruchomości
  • Rozliczanie się z Właścicielami z pobranych zaliczkowo ryczałtów i opłat za media
  • Sporządzanie miesięcznych deklaracji podatkowych i rozliczanie z właściwym Urzędem Skarbowym
  • Zestawianie danych do deklaracji CIT w przypadku wspólnoty mieszkaniowej.
  • Prowadzenie korespondencji z Właścicielami, Najemcami i Lokatorami
  • Zawieranie w imieniu Właścicieli umów na dostarczanie mediów oraz wykonywanie usług z: Miejskim
    Przedsiębiorstwem Wodociągów i Kanalizacji, Zakładem Energetycznym, np. Miejskim Przedsiębiorstwem
    Oczyszczania, Zakładem Kominiarskim, firmami zajmującymi się serwisem domofonów, anten zbiorczych,
    firmami świadczącymi usługi telekomunikacyjne, informatyczne itp..
  • Rozliczanie się z dostawcami ww. mediów i wykonawcami usług wyłącznie ze środków zabezpieczonych na
    koncie administracyjnym budynku oraz kontrolowanie jakości wykonywanych usług.