OFERTA
ZAKRES OBOWIĄZKÓW
- Naliczanie i inkasowanie należności związanych z eksploatacją budynku i technicznym utrzymaniem
- Naliczanie i inkasowanie opłat za media
- Prowadzenie ewidencji wielkości przychodów i kosztów zgodnie z wymogami ustawy o własności lokali
- Sporządzanie w formie pisemnej Właścicielom rozliczeń przychodów i rozchodów nieruchomości
- Rozliczanie się z Właścicielami z pobranych zaliczkowo ryczałtów i opłat za media
- Sporządzanie miesięcznych deklaracji podatkowych i rozliczanie z właściwym Urzędem Skarbowym
- Zestawianie danych do deklaracji CIT w przypadku wspólnoty mieszkaniowej.
- Prowadzenie korespondencji z Właścicielami, Najemcami i Lokatorami
- Zawieranie w imieniu Właścicieli umów na dostarczanie mediów oraz wykonywanie usług z: Miejskim
Przedsiębiorstwem Wodociągów i Kanalizacji, Zakładem Energetycznym, np. Miejskim Przedsiębiorstwem
Oczyszczania, Zakładem Kominiarskim, firmami zajmującymi się serwisem domofonów, anten zbiorczych,
firmami świadczącymi usługi telekomunikacyjne, informatyczne itp.. - Rozliczanie się z dostawcami ww. mediów i wykonawcami usług wyłącznie ze środków zabezpieczonych na
koncie administracyjnym budynku oraz kontrolowanie jakości wykonywanych usług.
Zdjęcia z nadzoru nad pracami naprawczymi, usuwaniem usterkek i awarii
×